Przetargi
Usuwanie zakrzaczeń wierzby piaskowej na terenie Pustyni Błędowskiej na potrzeby projektu LIFE 12 NAT/PL/000031 finansowanego ze środków KE i NFOŚiGW w ramach instrumentu finansowego LIFE+
Dostawa sprzętu (sandcleaner) do działań terenowych na Pustyni Błędowskiej na potrzeby projektu LIFE 12 NAT/PL/000031 finansowanego ze środków KE i NFOŚiGW w ramach instrumentu finansowego LIFE+
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Wzór umowy
Opis przedmiotu zamówienia
Wzór protokołu przyjęcia – przekazania
Wzór oświadczenia gwarancyjnego
Opis danych technicznych jakie ma spełniać przedmiot dostawy
Wyjaśnienia treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia – 05.04.2017r.
Informacja z otwarcia ofert w dniu 10.04.2017r.- 11.04.2017r.
Wzór informacji o przynależności do grupy kapitałowej – 11.04.2017r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 02.06.2017r.
Dostawa sprzętu do działań terenowych na Pustyni Błędowskiej na potrzeby projektu LIFE 12 NAT/PL/000031 finansowanego ze środków KE i NFOŚiGW w ramach instrumentu finansowego LIFE+
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Wzory umów dla poszczególnych części
Opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części
Wzory protokołów przyjęcia – przekazania dla poszczególnych części
Opisy danych technicznych jakie ma spełniać przedmiot dostawy dla poszczególnych części
Wzory dokumentów gwarancyjnych dla poszczególnych części
Wyjaśnienia i zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – 09.02.2017 r.
Informacja z otwarcia ofert -14.02.2017r.
Wzór informacji o przynależności do grupy kapitałowej – 14.02.2017r.
Budowa terenowego punktu informacyjnego w projekcie LIFE 12 NAT/PL/000031
Pliki do pobrania:
ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Wzór umowy, umowy gwarancji oraz instrukcja dla wykonawcy prac dotycząca ochrony środowiska w zakresie realizowanej usługi
Założenia wyjściowe do kosztorysowania
Wzór zestawienia nośników cenotwórczych
Przedmiar robót
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Dokumentacja projektowa – tablice cz. 1
Dokumentacja projektowa- tablice cz.2.
Dokumentacja projektowa – tablice_cz.3.
Dokumentacja projektowa- tablice cz.4.
Dokumentacja projektowa – tablice cz.5.
Dokumentacja projektowa – tablice_cz.6.
Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy
Dokumentacja projektowa-projekt_budowlany- cz. 1
Dokumentacja projektowa- projekt_budowlany – cz. 2
Dokumentacja projektowa- projekt_budowlany- cz. 3
Dokumentacja projektowa – projekt_budowlany- cz. 4
Dokumentacja projektowa- opinia_geotechniczna
Zmiana treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia – 24.01.2017r.
Informacja_z_otwarcia ofert – 10.02.2017r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 07.03.2017r.
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Wzór umowy, umowy gwarancji oraz instrukcja dla wykonawcy prac dotycząca ochrony środowiska w zakresie realizowanej usługi dla poszczególnych części
Założenia wyjściowe do kosztorysowania
Wzór zestawienia nośników cenotwórczych
Przedmiar robót dla każdej części
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Wyjaśnienia treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia – 21.10.2016 r.
Załącznik do wyjaśnień treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 21.10.2016 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Założenia wyjściowe do kosztorysowania
Wzór zestawienia nośników cenotwórczych
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik nr 1 do Wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – Opinia geotechniczna – 10.08.2016r.
Informacja o unieważnieniu postępowania – 06.09.2016r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Projekt umowy o wykonanie prac projektowych
Opis Przedmiotu Zamówienia
Druk Wycena ofertowa
Dokumentacja fotograficzna – część I
Dokumentacja fotograficzna – częśćII
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 16 luty 2016r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 14.03.2016r.
Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej pn. Budowa platformy widokowej przy bunkrze w projekcie LIFE12 NAT/PL/000031
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Projekt umowy o wykonanie prac projektowych
Opis przedmiotu zamówienia
Druk Wycena ofertowa
Dokumentacja fotograficzna – część I
Dokumentacja fotograficzna – część II
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 26.01.2016r.
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Wzór umowy
Opis przedmiotu zamówienia
Druk Wycena ofertowa
Wyjaśnienia i zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 24.12.2015 roku
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – 21.01.2016r.
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Projekt umowy o wykonanie prac projektowych
Opis Przedmiotu Zamówienia
Druk Wycena ofertowa
Wyjaśnienia i zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 24.12.2015r.
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Opis Przedmiotu Zamówienia
Wzór umowy
Druk Wycena ofertowa
Informacja o unieważnieniu postępowania – 17.12.2015r.
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Wzór umowy
Wycena ofertowa
Informacja o unieważnieniu postępowania – 18.11.2015r.
_____________________________________________________________________________________________________________
Data ogłoszenia: 24.07.14
Termin składania ofert: 09.09.14 – 10:30
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Nr ref.: 58/2014/ZP
– Ogłoszenie o zamówieniu (24.07.14)
– Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (24.07.14)
– Wzór umowy (24.07.14)
– Opis przedmiotu zamówienia (24.07.14)
– Harmonogram prac wraz z załącznikami (24.07.14)
– Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – zmiana terminu składania ofert (08.08.14)
– Informacja z zebrania wykonawców z dnia 28.07.2014r. (12.08.14)
– Informacja z zebrania wykonawców z dnia 30.07.2014r. (12.08.14)
– Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (12.08.14)
– Wyjaśnienia i zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in. zmiana terminu składania ofert (12.08.14)
– Załącznik nr 1 do Wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – poprawiony druk OFERTA (12.08.14)
– Załącznik nr 2 do Wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – poprawiony wzór umowy (12.08.14)
– Załącznik nr 3 do Wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – poprawiony Opis przedmiotu zamówienia (12.08.14)
– Załącznik nr 4 do Wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – poprawiony Harmonogram prac wraz z załącznikami (12.08.14)
_________________________________________________________________________________________________________________________
Data ogłoszenia: 02.05.14
Termin składania ofert: 14.05.14 – 9:30
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Nr ref.: 31/2014/ZP
– Ogłoszenie o zamówieniu (02.05.14)
– Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (02.05.14)
– Wzór umowy (02.05.14)
– Opis parametrów technicznych jakie ma spełniać przedmiot dostawy (02.05.14)
– Opis przedmiotu zamówienia (02.05.14)
– Wyjaśnienia i zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – m.in. nowy opis parametrów technicznych jaki ma spełniać przedmiot dostawy oraz zmiana terminu składania ofert (08.05.14)
– załącznik nr 1 do wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – poprawiony opis przedmiotu zamówienia (08.05.14)
– załącznik nr 2 do wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – poprawiony opis parametrów technicznych jakie ma spełniać przedmiot dostawy (08.05.14)
– załącznik nr 3 do wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – nowy wzór umowy (08.05.14)
– Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (23.05.14)
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Data ogłoszenia: 22.04.14
Termin składania ofert: 11.06.14 – 10:30
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Nr ref.: 22/2014/ZP
Sprawdzenie i oczyszczenie terenu z przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych w projekcie LIFE12 NAT/PL/000031: „Kompleksowa ochrona nieleśnych siedlisk przyrodniczych na terenach wojskowych w obszarze Natura 2000” – Pustynia Błędowska finansowanym ze środków Unii Europejskiej i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Pliki do pobrania:
– Ogłoszenie o zamówieniu (22.04.14)
– Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (22.04.14)
– Harmonogram prac wraz z załącznikami (22.04.14)
– Opis przedmiotu zamówienia (22.04.14)
– Wzór umowy (22.04.14)
– Wyjaśnienia i zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – m.in. zmiana terminu składania ofert (20.05.14)
– załącznik nr 1 do wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – poprawiony druk OFERTA (20.05.14)
– załącznik nr 2 do wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – poprawiony wykaz sprzętu (20.05.14)
– załącznik nr 3 do wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – poprawiony wzór umowy (20.05.14)
– załącznik nr 4 do wyjaśnień i zmiany treści SIWZ – poprawiony opis przedmiotu zamówienia (20.05.14)
– załącznik nr 5 do wyjaśnien i zmiany treści SIWZ – poprawiony harmonogram prac wraz z załącznikami (20.05.14)
– Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (22.05.14)
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Data ogłoszenia: 01.04.14
Termin składania ofert: 17.04.14 – 11:30
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Nr ref.: 19/2014/ZP
Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego typu pickup 4×4 z podwójną kabiną w ramach projektu LIFE12 NAT/PL/000031 pt. „Kompleksowa ochrona nieleśnych siedlisk przyrodniczych na terenach wojskowych w obszarze Natura 2000” finansowanego przez Komisję Europejską ze środków Instrumentu Finansowego „Life+” oraz NFOŚiGW
Pliki do pobrania:
– Ogłoszenie o zamówieniu (01.04.14)
– Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (01.04.14)
– Wzór umowy (01.04.14)
– Opis przedmiotu zamówienia (01.04.14)
– Opis parametrów technicznych jakie ma spełniać przedmiot dostawy (01.04.14)
– Wyjaśnienia i zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – m.in. nowy opis parametrów technicznych jaki ma spełniać przedmiot dostawy oraz termin składania ofert (10.04.14)
– załącznik nr 1 do wyjaśnien i zmiany treści SIWZ – poprawiony opis przedmiotu zamówienia (10.04.14)
– załącznik nr 2 do wyjaśnien i zmiany treści SIWZ – poprawiony opis parametrów technicznych jakie ma spełniać przedmiot dostawy (10.04.14)
– załącznik nr 3 do wyjaśnien i zmiany treści SIWZ – nowy wzór umowy (10.04.14)